Wednesday 28 April 2010

Основни мерки и положения

1. Направете досиета на идеите и експериментите, който са излезнали успешни. Вашата автомивка може да бъде още по-ефективна, когато добрите идеи са напълно експлоатирани и като не повтаряте стари грешки.

2. Поканете приятели и роднини да пробват Вашата автомивка, или пуснете тестови клиенти, екипирани с лист с отметки (чеклист). Това ще Ви донесе много ценни съвети и забележки, а ще Ви струва само няколко безплатни измивания.

3. Изберете реклама, която описва Вашите услуги не като “евтини”, а като “висококачествени”. Клиентите търсят повече качество, а допълнителната печалба, която направите, може да бъде използвана за допълнителни подобрения.

4. Започнете да водите отчет за предпочитанията на всичките Ви ключови клиенти (например мениджъри на автомобилни паркове в големи компании) и използвайте тази информация за таргетирани рекламни кампании. Тези клиенти ще забележат, че са ценени и ще Ви останат верни.

5. В днешно време, всеки интернет доставчик предлага на клиентите си да имат собствена интернет страница. Използвайте тази медийна среда. Интернет адресът е икономичен начин да информирате клиентите си за Вашето местонахождение и предлаганите от Вас услуги.

6. Според научни проучвания, червения цвят повишава кръвното налягане и причинява нервност, докато синия и розовия цвят имат отпускащ ефект. Имайте това предвид, когато правите дизайн за табелите си или обмисляте цялостния вид на Вашата автомивка.

7. Когато Вие сте клиент и имате нужда от продукт или услуга, опитайте се да я получите от някой от най-добрите Ви клиенти.

8. Като специалист по грижата за колата и подръжката, Вие трябва да приемате всички основни кредитни карти. Това може да Ви струва малко повече, но ще Ви помогне да продавате на Вашите клиенти по пълни програми за обгрижване на колите.

9. Експерти по маркетинга препоръчват, че собствениците на автомивки трябва да ползват пет до десет процента от печалбите си за PR и реклама.

10. Питайте всеки клиент как е научил за Вас. Това ще Ви помогне да оцените точно коя реклама е била най-ефективна и дали сте избрали подходящата медийна среда.

11. Ако рекламата не Ви се отплаща не бива да се колебаете временно да спрете да рекламирате. Може би вече всички знаят за Вас или сте достигнали максималния си пазарен дял. Може също да имате проблем с Вашите имидж и/или услуги. Ако случаят е такъв, първо трябва да се опитате да разрешите тези проблеми.

No comments:

Post a Comment